Các nhà quản lý Contact Center vừa và nhỏ tại Việt Nam hiện nay có thể yên tâm khi họ đã có trong tay một giải pháp công nghệ...
Trong Chăm sóc khách hàng , kiến thức chuyên môn để giải đáp thắc mắc và xử lý vấn đề là yếu tố then chốt. Chất lượng Dịch vụ chăm sóc...
Bộ phận chăm sóc khách hàng qua điện thoại (contact center) vẫn luôn được coi là “bộ mặt” của doanh nghiệp. Tuy nhiên, khá nhiều doanh nghiệp còn dè dặt khi...
An inside looke at a powerful solution that incorporates presence management, chat, drag & drop conferencing, email, screen pops, supervisory tools and more – all from one desktop interface....
Watch how seamlessly an insurance claim is processed for a customer MPTELECOM.COM.VN
Want to make your business really stand out? Watch this video to find out how you can turn customer services into a competitive weapon. MPTELECOM.COM.VN
For every aspect of recording Dispute resolution. Recorded interaction details and reports help resolve customer disputes, and also provide evidence in regulatory compliance situations to protect against potential fines and...
The survey for consumers was fielded specifically to individuals who had a non‐in‐person interaction with a business in the last 12 months; for example, an online or telephone order,...
According to a recent survey by IDG Research Services, most companies are not changing course. Many IT leaders haven’t cut their spending. Rather, research fndings suggest that continued investments...
After more than 18 months of a tough economic climate when most contact centers were forced to prioritize cost reduction over customer experience enhancements, a recent survey of contact...